I want a new computer ! ♥

hejhej, idag åkte jag hem från emelie ca klockan 12. sen va jag bara hemma och shilla ! har faktist bara vart hemma idag ! har ju inte direkt tagit några bilder så det kan tyverr bli ett bildfritt inlägg..
just nu sitter jag och letar som en idiot efter en bärbar dator på blocket åt mig ! JAG VILL HA EN NY DATOR !
jag har hittat en, som vi maila till.. vi ringde också men han svarade inte -.-
aja jag bloggar nog imorrn efter skolan, hinner inte innan men efter kan jag :) hejdå ha det bra ♥
random bild...............

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Najs :d<3

2011-08-28 @ 21:32:51
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0