maria svernell - my self ♥

hej, tänkte berätta lite om mig själv.
Jag är 13 år. Och har en ganska stor familj, mamma, pappa och 5 syskonen pelle, anna , linda daniel och sofia!
på fritiden håller jag på med hästar. Sen är det skolan, jag går i musikklass. Det är ganska mycke bråk i min klass, men jag älskar den endå! Min favorit årstid är sommaren, och jag älskar den värkligen! Jag önskar att det var thailand året runt här! jag är ofta på mitt landställe på somrarna. imorgon börjar jag skolan, i högstadiet, det ända jag ser fram emot är.. INGET :)
nej, men typ att vi får gå utanför skolan? men vi har värkligen bästa lärarna! Men nu var en tvungen att sluta!
Om jag fick välja 5 favorit saker/personer skulle det va:
1. familj
2. Domino
3. vänner
4. min kamera
5.ulrik munther

Hoppas ni gillar min blogg och kommenterar och följer den :)
EN BILD PÅ MIG ♥


Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

söt :d<3333

2011-08-21 @ 21:59:04
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0