stables with emelie ♥

hejhej! Idag drog ja och emelie till stallet :D ska sova hos henne idag :)  vi hade det jätte tråkigt i stallet ända tills emelie ringde till solveig och frågade om vi fick hyra varsin häst..  Jag trodde helt allvarligt att hon starkt skulle säga NEJ. men asså jag kan inte förstå fortfarande att hon sa..
JAAAAAAAAAAA !
Jag trodde det skulle kosta typ 300 men det kostade bara 120 ;o vi fick välja och gissa vem jag valde :D ?
DOMINOOOOO :D
emelie valde emil ;D
vi hämtade dom i hagen och borstade dom och tränsa o sadla :)  sen satte vi upp utanför och red till ridhuset, vi skulle ha ridit ut men det blåste + att vi typ inte fick ;o ?
men det var jätte kul ändå :D
vi skrittade typ i 10 min och traveade och galloperade :D Vi bytte häst några gånger också :D emil va as liten :o och emelie fick testa o rida domino för första gången :D
JÄVLIGT BRA DAG :D
tack emelie och solveig för det ;)
här kommer lite bilder, inga när vi red men före och efter :)



och som vanligt, slutligen en bild one me :)

väldigt långt inlägg, jag vet :)

Kommentarer
Postat av: ♥emelie ♥

ja , dagen var bara bäst! ♥ ♥ ♥

2011-08-27 @ 20:36:00
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

roligt de låter ;)<3

2011-08-27 @ 21:23:27
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: emilia

så fin du är ;o <3

2011-08-28 @ 16:34:51
URL: http://emiliakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0