tags for school - not ! ♥

tjenixen♥ Sitter och taggar för skolan - eller inte! har precis målat naglarna, städat mitt rum och lagt fram allt jag ska ha imorrn! Bra jobbat maria! Jag känner mig extremt duktig! :)
nej, men imorgon hoppas jag det blir en lugn bra dag! Asså jag kan inte förstå folk som längtar till skolan!?
- för att man vill träffa alla vännerna-
men man KAN GÖRA DET på SOMMARLOVET hallå!
Strunt samma, LÄNGTAR DU TILL SKOLAN?
Det ända jag har längtat efter på sommarlovet är ridningen!
Aja hejdå, hare bra ♥


Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

ja längtar inte :(<33

2011-08-21 @ 23:38:24
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0