EMELIE HERE ♥

hejsan allihoppa !
Idag har inte jag gjort så mycket, försökt att bli lite friskare, för jag var inte i skolan i fredags.
Jag hade ont i huvudet och kunde inte prata typ :o
men jag mår lite bättre nu, som tur är! För imorgon ska vi till stallet klockan 12 och sjunga :o
Vi ska sjunga tre låtar Maria,Sofia,Anna & jag ♥. och så ska jag sjunga på våran advents konsert
med Maria & mathilda på tisdag, och sen ska jag sjunga på konfan med Maria och några, ska jag fortsätta? :D
ja, och sen ska jag sjunga med maria & judith i våran kyrka!
Lite mycket kanske men jag älskar att sjunga :D
Och imorgon efter att vi har sjungt i stallet ska jag, Maria & julia se på breaking dawn :D ♥
TAGGAR SÅ MYCKET !
men nu ska maria och jag skypa ♥
byeeee / EMELIEBLOMBÄCK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0