GOOD MORNING ♥


hallå hallå ! Jag vaknade nyss och ligger fortfarande i sängen..
Igår somnade gick jag och la mig vid 12 va as trött, men somnade inte förns typ kvart i 1 för Kiwi sprang i sitt hjul som gnisslar som in i helvete! nej men idag ska jag va hemma och ta det lugnt tills klockan tre då jag drar till emelie, sover där och imorrn ska vi ka till stallet halv 12 och jag ska träna på att köra barbie!
För vi ska ha ett Lucia tåg i stallet, jag soffy anna och emelie ska sjunga .. :s nervös!
men det går nog bra ! ♥
I hope..
Men nu ska jag gå ner och äta frukost, bye bye ♥

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

söööt<3

2011-12-03 @ 10:51:28
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0