LÅÅNGT INLÄGG

Usel updatering, i know  ..
men jag låvar att förbättra det, men har värkligen haft full upp !
I söndags va jag o soffy och köpte julklapper efter det åkte jag och emelie persson till stallet för vi skulle rida, det va då det blåste skit mycke om ni minns (det va typ storm) ! Aja jag fick millan, hon hon är värkligen överkänslig ! Det räckte med att jag tog in henne i ridhuset, hon började springa runt i cirklar, hoppa, sparka, stegra sig och hålla på o dampa sig så jag fick ta in henne igen och då frågade jag om jag fick byta, jag fick banjo -.- men sen sa jag om jag snälla kunde få domino istället, då så fick ja det, :D jag hade inte ridit älsklingen på år♥
Måndag var det vanlig dag, va på konfirma tionen o lite grejor..
Tisdag kommer ja inte riktikg ihåg, eller jag åkte till djuraffärn och köpte sand, ny vattenflaska och massor godis åt kiwi♥
Onsdag (igår) så satt jag o emelie på ett dö tråkigt kulturådsmöte sen följde hon med mig hem, sen åkte vi till stallet och jag red igen i en as ruulig grupp, funderar NÄSTAN på att byta till den, men ja får se, jag har ju en sån bra lärare nu, (min brors tjej) aja vi hade hopplektion och jag fick basc, hoppade typ 60 sen sänkte vi lite för då skulle vi hoppa utan händer :s men det va kul och jag lever :D
Idag ska jag rida också :D jag tror vi har hoppning, och jag tror ja har millan ! ♥ Men nu måste jag skynda mig, mamma ropar, ska äta -.- ♥


RANDOM BILD ! ♥

Kommentarer
Postat av: melodie

Veckans blogg - tävlingen är nu avslutad!

// skickas till alla deltagare :)

2011-12-01 @ 21:41:37
URL: http://mmelodie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0