01:19 ♥


igga bilden..

------------------------------------------------------------------
Ledsen för att jag inte bloggade igår, men hade fullt upp !
Igår va jag i skolan och hade cnema som ja sa ! :D Det var kul och vi hann bli klara och resultatet blev super bra (y' !
Jag slutade vid 4 och då så åkte jag hem och packade åt o.s.v! Sen åkte jag till Anna (min syster). Vi köpte pizza sen och myyste framför TV:n, sen drog vi till stadium arena för att se på Dolphins som vann mot Uppsala ! (y)
Sen åkte vi hem, såg slutet på idol, såg nån film och sen somnade jag vid typ halv 2 !
------------------------------------------------------------------
Idag vaknade jag typ vid 10 halv 11 eller nått sånt.. Åt frukost, satt vid datorn och kollade på Tv i några timmar...
Sen åt vi lunch, efter det gick vi till stan och kollade på lite julklappar! Köpte lite glitter att hänga på Dominos box, och en julklapp, som jag inte säger vad det är!
Imorgon ska jag gå på stan med soffy, kolla på mer julklappar och senare ska jag till stallet och pyssla om min sjukling Domino ! ♥
Tjaro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0