ESTLAND ♥

hejhej idag kom jag hem från estland .. jag hann ju inte blogga innan men ni får bilder nu :)

på färjan påväg till estland- vi kom till färjan typ vid 5 sen började vi åka runt 6 sen vid 7 åt vi på buffén och sen gick vi till ett dans ställe och dansade lite sådär oseriöst :) sen runt halv tolv somnade vi !

första dan i estland- vi badade lite på förmiddagen sen vid 3 checkade vi in på hotellrummet !
på eftermiddagen gick vi till marknaden och kollade på lina blandade saker mest kläder ! Gud va människorna vill att man ska köpa grejor ! sen badade vi lite till och sen på kvällen åt vi på resturang !

andra dan i estland- först åkde vi på siatsing tur med en buss sen klev vi av vid "gamla stan" och kollade på marknaden. Jag köpte inget då sen åt vi lunch där och gick runt och kollade !
sen efter lunchen åkte vi till hotellet och badade ! Det fanns typ 4 pooler i utomhus pool en varm innomhus en baby pool och en normal pool med en bar i och sen fanns deg ju lite bubbelpooler lite överallt !
sen åt vi middag på resturang.

sista dan i estland- först badade vi för sista gången sen gick vi upp till hotell rummet och packade ihop alla grejer ! sen checkade i ut och lämnade alla väskor i ett bagage rum. Sen drog vi ner till torget igen och jag, pappa, soffy och ylva gick tiill stockmann (ett känt varohus i tallin). Vi köpte inget där för det va AS dyrt ! Men sen mötte vi alla andra vid torget och käkade lunch på old hansa, det va jätte mysit det va resturant tema
-medeltiden-
sen gick jag, pappa och mamma och kollade på en stickad tröja dom hade sett till mig ! sen provade jag och jag köpte den! Den kostade 550 kr men pappa prutade till 500 ! :)
sen köpte jag och soffy rostade mandlar , GOTT ! Lite senare gick vi ner till marknaden och jag köpte en jätte gullig mössa ! Sen gick vi till hotellet, hämtade våra väskor och sen gick vi till färjan!

på färjan påväg där ifrån- vi kom dit fick våra hytter och sen gick vi upp till resturangen och åt ! sen fick jag jätte ont i foten (jag hade vrickat den tidigare) och ylva hade ont i magen så vi tog det lugnt i hytten, soffy och henning va ute och dansade ! sen somnade vi tyl halv elva! och gud va det gungade jag hade jätte ont i huvet det gunga jätte mycket ! men sen somnade jag.
på morgonen kom pappa o väckte oss och vi gick upp till frukost buffén och åt! sen gick jag, ylva, janne och sigvard till lekrummet för sigvard ville leka och han tyckte bollhavet va riktigt kul !
sen gick vi ner till hytterna, packade och sen gick vi av till SVERIGE ! gilla ! sen åkte vi hem till NORRKÖPING ! och åt på mc påvägen och sen åkte jag hem packade upp sen kom emelie o anna och hemtade mig, sen drog vi hem till emelie , såg på tv och fotade och sen åkte vi till konfan !
nyss åt jag mat och snart ska jag lägga mig för imorrn äre dags för skola..

Hejdå här kommer era bilder ♥















om man ställde sig på den här brunnen och hittade fem torn så fick man önska sig en önskan ! :)






Bilder på allt jag köpte får ni imorrn !

Många bilder på mig fick ni inte (inga alls). Men jag föredrar att stå bakom kameran ! nu ska jag gå och sova hejdå hörrs imorrn ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: - Style by Tove †

Fina bilder :D låter kul! <3<3

2011-11-09 @ 17:27:08
URL: http://tovestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0