cola lalalla jag blev full på min coca cola lalala ♥


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag idag ♥


tjabatjena hallå vi säger så !


nej men hej :D
jag har liteee kul här för jag har druckit massor med cola + att jag nördar skype med sebbe o tuva :D

idag vare - boring - skola ;)  inget nytt med det !
men bilden va skön eller bild o bild , vi drog till cnema , för vi ska göra en foto grejamoj där !
jag ska va med julia o judith men MIN judith är i tyskland nu :( så det fick bli ja o julia bara men det räcker för att få
-- GARVANFALL--
snacka om att vi skratta haha julia fick värsta banan rösten så aa BLOD SKRATT O TÅRAR hah inte blod asså ! fast jo iförtjej för julia slåss :o haha värsta misshandlaren nej men typ :D
efter det så fick jag sällskap med kaspar, axel o viktor och sen gick jag hem och gjorde
-ingenting-
nu ser jag på idol och bara chillar ♥
ha det bra !


bjussar på en bild på MIN saknade älskling som är i tyskland ♥


Kommentarer
Postat av: - Style by Tove †

gullig <3

2011-10-28 @ 23:30:46
URL: http://tovestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0