fredag hela veckan ?

sitter och kikar på idol med min käre bror som har kommit hem från örebro idag !
Idag va det skola och efter det hem o chilla sen till stallet och bygga banan och gå den !
jag har hopptävling imorrn oh gud va jag är nervös ! :o Jag ska ha basc hoppas innerligt att jag får ha snodd ! men aa den 13 november är det dags för km hoppning ! det är mycket som händer nu i höst ! men nu ska jag förbereda klart mig o lägga fram ridkläderna till imorgon , för tio i nio kommer jenny o hämtar mig o soffy ! hejdå ♥

Bild på basc som jag ska tävla med imorrn :


Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Lycka till<33333333333333333333333

2011-10-21 @ 23:38:48
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0