JAG HATAR FORTFARANDE RUBRIKER ! ♥

hej , ledsen för dåligt bloggande men aa i måndags sov ju emelie här =) min finaste ♥
iallafall, dagen efter var det konsert ! sjukt bra ! asså seriöst den bästa konserten ever ! vi fick sjunga med the moniker och the real group (stavning) sjukt kul ! + att det va för en bra sak !

igår va det
HEEEMMA !
chill chill ta det lugnt chill o.s.v ;)

idag är det RIIIIIIIIDNING :D
stort :D   för det !

och jag ska ha baasc :D
min stackars bebis är fortfarande lite sjuk =(
men iallafall är det dressyr ♥

innan jag går vill jag tipsa om en SJUUKT BRA LÅT ! asså värkligen såhääääääääääääääär bra !
http://www.youtube.com/watch?v=KagvExF-ijc&ob=av2e

hejdå kanske bloggar ikväll men får se hejdå ♥


MATHILDA CHILLAR MED THE MONIKER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0