stallet

idag åkte jag till stallet med jenny och soffy jag skulle fota jenny och amy tillsammans när de red !
kom dit typ klockan 1
först fyllde vi lite hö påsar , och mockade o lite allt möjlit sen red jenny o jag fotade sen skötte jag domino !
min stackars älskling är halt :'(
sen kom vi hem runt halv fyra och jag slängde mig i badkaret , eller a inte slängde mig direkt men aa ni fattar...
sen har jag städat mitt rumoch u sitter jag här ! snart ska vi äta spicy jot ÅÅÅÅÅÅÅÅH va gott ! :D
imorgon börjar helvetet igen -.-   men sen följer jag med emelie blombäck hem och sen åker vi till konfirmationen och sen ska gullungen sova här också :D
men nu ska jag äta som sagt ! är as hungrig !

bild på emelie o mig från igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0